18 Ekim 2012 Perşembe

PSY !!GANGNAM

SOUTH KOREA

19 yorum:

Adsız dedi ki...

PSY :) KORE NİN ŞU ANA KADAR DUYDUGUM EN HAREKETLİ ŞARKISI

son durak:KORE dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

:) bu adam yakar hani A:SD:ASd

son durak:KORE dedi ki...

OH BE SONUNDA BESTEE <3<3<3

Adsız dedi ki...

PSY kaç yasında biliyormusunuz? 29

son durak:KORE dedi ki...

Valla korenin en hareketli parçası gerçekten

Adsız dedi ki...

uydurmuştum :)

son durak:KORE dedi ki...

daha yaşlıgösteriyoo

Adsız dedi ki...

evet ama çok hareketli ne güzel :) valla biz bazen okuldan gelirken serviste bunu dinleyerek kopuyoruz.

son durak:KORE dedi ki...

ama bu kadar enerjik olmasını taktir ediyorum ...

Adsız dedi ki...

Admin yasınız kaç ?

son durak:KORE dedi ki...

gerçekten 29 degil mi tamam hemen araştırıp sizlerle paylaşacagımmm

son durak:KORE dedi ki...

15 :)sizin?

Adsız dedi ki...

korelilere ilginiz var bakıyorum :))

Adsız dedi ki...

bende 14 buçukk :)

son durak:KORE dedi ki...

:)sayfayı nasıl buldunuz

son durak:KORE dedi ki...

buçuk farkla öndeyim o zaman evet koreye karşı baya ilgim var zaten sınıftakiler bilir

son durak:KORE dedi ki...

diger arkadaşlarınıza sayfaya yorum yaptırırsanız çok kamsammida dicem :) korece

Adsız dedi ki...

korece bilmiyorum :( ama sayfanıuz süperrr hergün girmeden edemiyorum allah çarpsınki :) vede çok taşlarrr :D twitter adresiniz varmı ?