3 Eylül 2012 Pazartesi

my SİSTER,my LOVE japan movie

   Merhaba :) sayın bloguma bakan kardeşler:) eger aradıgınız burada ise ne mutlu bana demek isterim sizlere :) bugün yeni izledigim filmimi sizlerle paylaşmak isteiyorum .
evet film japan movie yapımındadır.Yani bu seferde Japonlu bir film izleme hobisi oluştu bende birden bire önce SKY OF LOVE u izleyerek başladım japonlara :))

               ŞİMDİ SİZLERE ÖNERECEGİM 
 FİLMİM MY SİSTER,MY LOVE 
ANLAMI KIZ KARDEŞİME AŞIGIM OLUYOR ÖNCE BENDE BUNUN BİRAZ UÇUK BİR FİLM OLDUGUNU DÜŞÜNDÜM VE İLGİNÇ OLDUGU İÇİN DE DENEMEK İSTEDİM VE DENEMEME DEGDİ . ÇOK DUYGU YÜKLÜ VE MERAK UYANDIRICI OLDUGU KESİN :)

               MY SİSTER,MY LOVE 
İKİZLERİN Aşkı bence :) ikiz kardeşler ama biri erkek biri kız aynı odayı paylaşıyor ve olanlar oluyor diyebilirim ama bunlar küçüklükten beri aşıkmış herhalde :)
başrolleri oynayan kişiler gerçekten çok iyi bir iş çıkarmışlar hepsine teşekkür ediyorum...

           ve senaryoyu yazan ve düşünen ve mekanları ayarlayan yönetmen ve senariste emeklerinden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum .

      İZLEDİM VE BEGENDİM UMARIM SİZLERE YARDIMCI OLMUŞUMDUR .


Hiç yorum yok: